pátek 24. července 2009

Den 154.

Pátek - Kristýnka má svátek!
A tak Kikinko naše malinká, přejeme Ti vše nejlepší k Tvému druhému svátečku! Buď stále taková veselá, zdravá a pohodová holčička...


Kájinka si dopoledne na balkoně všimla, že za barákem jsou malá štěňátka Dandie Dinmont teriérů. Sousedi mají výstavní čubinu a 4 malá (7 týdnů stará) štěňátka. Dnes je vzali poprvé ven, aby se seznámila s travičkou :-). Byli úžasní. Hned jsem vzala holky a šly jsme je pomazlit. Malý Angel (na fotce) si mě získal asi nejvíc. A zrovna on je ještě volný.
Odpoledne jsme zaběhly do MUMu pofackovat pár věcí. Takhle to tam teď vypadá. Bude nová podlaha, tak jsem fotodokumentovala "před", a třeba bude i někdy "po" :-).


V poledne mi přivezl Míša UV filtr PRO1 Digital. Měla jsem hroznou radost. Dostala jsem i brožuru o všech možných filtrech, tak budu studovat... Každopádně změna je, doufám, viditelná. Fotky byly už v náhledu barevnější. Bohužel holky moc při focení nespolupracují, a tak je většina "zádovek". Ale i tak mám z filtru velkou radost a ještě jednou moc díky! :-)




A zde je náš oslavenec :-)




Když přijel Aleš z práce, jeli jsme pro novou žehličku. Jsem se tak nějak informovala, co po nové žehličce chtít, a tak mám jednu pořádnou Philipsku doma. Manžel mi ji teď vybalil a zprovoznil a vyčetl v návodu, že ji vlastně ani nemohu používat! V odstavci DŮLEŽITÉ se píše: Osoby s omezenými fyzickými a duševními schopnostmi nebo nedostatkem zkušeností a znalostí by neměly s přístrojem manipulovat, pokud nebyly o používání přístroje předem instuovány nebo nejsou pod dohledem osoby zodpovědné za jejich bezpečnost.

A tak jsem si oddychla, že konečně končí mé večerní mučení se s žehličkou v ruce! U nás v rodině je totiž ten fyzicky a duševně zdatný a zodpovědný jedině manžel :-DDD. No tak tedy řekl, že na mě u toho žehlení bude dávat pozor...

Jdu tedy vyzkoušet ten bílo-modrý zázrak, který na mě čeká na žehlícím prkně. Jsem zvědavá na tu sílu parního rázu (150g). Doufám, že to bude žehlit samo! :-)

2 komentáře:

  1. Moc pekne fotky!
    Kikce vse NEJ k svatku!!!

    Jo a asi si taky koupim novou zehlicku, aby s ni mohl zehlit jenom Alex ;-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný portrét a fotka v pokoji se mi taky moc líbí!!!

    OdpovědětVymazat