středa 29. července 2009

Den 159.

Středa


Dnešní dopoledne uteklo hrozně rychle. Stále jsem jen pospíchala a nic nestíhala. Stavila jsem se v podlahách, kde jsem dostala pár vzorků lina a půjdu se zítra podívat do MUMu, jak by to tam vypadalo... Už je sice skoro jasné, jak to bude, ale třeba mě ještě osvítí nějaký super nápad :-).
Cestou domů jsem na hřišti potkala Míšu s Verunkou a jejich malým Martínkem. Jsou mu asi dva týdny a je to takový malinký uzlíček :-). Už si nějak neumím vybavit, že byly i holky tak malinké...
Pak se mi ozvala Bára, že má malý problém. Potřebovala zajet do Ikey a přivézt nějakou sedačku... Ovšem nebyl nikdo, kdo by jí pohlídal její tři děti. Hodná teta Gábi v tom neviděla problém :-). Dostala jsem jídlo a instrukce, že mám Vojtu nakrmit a uspat... Teta Irča vzala Káju napřed na koupaliště a mě se podařilo uspat Kristýnku a Adlu, ale Vojtu ne :-). Lukáš se snažil rozchodit X-Boxe, ale u nás si s ním hraje jen taťka, takže teta Gábi nebyla schopná mu s tím pomoct :-).


Pak jsem rychle naskočila do autobusu a jela za holkama na koupaliště. Tam už byla teta Irča a teta Radka (Bradka) :-). Mile mě to tam překvapilo. Byla jsem tam asi před 3 lety a vypadalo to tam úplně jinak. Káje byla vždy hned hrozná zima. Voda byla sice studená, ale příjemně. Ovšem naší Káju nehřeje žádné sádlíčko jako její maminku nebo Kikinku :-).



Zde Natálka s Karolínkou "bojují". Vypadaly jako dvě malé Xeny :-).

2 komentáře:

  1. Tak to hlídání Ti nezávidím, taková smečka :o))))))))) Také bych Ti chtěla poděkovat za Tvé návštěvy a omluvit se, prostě vůbec nestíhám a moc mě to mrzí. Doufám, že se vše brzy srovná a budu moci nakukovat častěji....

    OdpovědětVymazat
  2. Martínek vypadá jak panenka babyborn-nebo jak se ten interaktivní zázrak jmenuje :-) Krásňoučkej!

    OdpovědětVymazat