úterý 7. července 2009

Den 137.

Úterý

Dnes dopoledne jsem šla s holkama na úřad za Martinou pro MUMová trička a pak na oblíbené hřiště s tobogánem. Kája se vyřádila. Potkaly jsme tam i tetu Míšu, a tak jsme probraly její blížící se porod. Mimi je prdelkou napřed, tak stále neví, jaký zvolit porod...
Když jsme se vracely domů, zastavila u nás teta Lucka, a tak jsme se domluvily, že si po obědě půjčíme Emičku. Takové půjčky jsou nejlepší :-). Nemusím pak stále odpovídat na to, kdo je doma, ke komu můžeme jít na návštěvu nebo kdo přijde k nám.
Přijde mi, že má Kája nějaké období předpuberty. Nevím, jak jinak bych to nazvala. Cokoliv jí řeknu, aby udělala nebo si vzala, její odpověď je:"Ne." Prostě mi v klidu řekne "ne" takovým tónem, že si mám trhnout... A tak mi přijde, že pak celý den jen ječím nebo se dohaduji. Jsem večer pak tak unavená... Už se těším na tu "pravou" pubertu. :-D


Aleš má právě jednání s jednatelem firmy, jsem tak nervozní, s čím přijde... Kdo můžete, držte palce, ať to dopadne co možná nejlépe pro nás...

1 komentář: