pátek 7. srpna 2009

Den 168.

Pátek - Irenky svatba...


A je z ní mladá paní...


Využila jsem počátečního nadšení dětí a fotila a fotila...


Na samotném obřadu už byli všichni tak utahaní, že přestávali spolupracovat...


Kouzelná princezna Natálka vytuhla tatínkovi v luxusní AUDI A8 (zapůjčené, PC 3 miliony, najeto 70km :-) - to bylo svezeníčko!) při přejezdu na hostinu na klíně...





















U focení jsem se vyřádila. Vyplácala jsem na to dvě baterky (ještě že jsem měla jednu zapůjčenou) a načala dvě 2 GB karty...
Teď tu několik hodin jen třídím, mažu a těch pár srdcovek upravuji...
Bolí mě celé tělo, zvláště nohy :-). To bylo samé - nahoru, dolu... Lepší než posilovna!
Tak Irenko a Roberte!!!
Přeji Vám, aby Vám to klapalo stále tak úžasně jako doposud a aby se Natálka brzy dočkala nějakého toho sourozence! Moc díky, že jste mi dali důvěru a jmenovali mě hlavním fotografem. Snad se vám z toho všeho bude pár foteček líbit...!

5 komentářů:

  1. Juuu,... super fotecky, opravdu moc pekne. Kdo umi, ten umi!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To se dalo čekat, že to ZAS bude na pochvalu :-))
    Paráda, fakt moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi, tak to je parádička!!! :o) A jinak už jsme zpátky ze Šumavy, tak se pak ozvi... :oD

    OdpovědětVymazat