sobota 30. května 2009

Den 99.

Sobota - Chlístovice...

Dnešní upršenou sobotu jsme strávili částečně u dědy Kůti a doma. Holky se pomazlily s dědou a koukly se na koníčky. Já rychle skočila do lesa s touhou najít nějakou houbu... Našla jsem ale tak akorát velké houby! :-)

Teď si nejsem jistá, která z těch dvou kobylek to je...

No, Myra to asi nebude, takže to je Oukyna :-).


Šmudla (černý) má nového parťáka Lukyho...

Tady si kluci šeptali něco do ouška...

Kristýnka a kopretiny...

Dědy kobylky :-)

Místo hub jsem v lese potkala šnečka...

A na louce zvoneček...
U dědy jsme dlouho nebyli. Aleš potřeboval být brzy doma, aby mohl jet pomoci Dušanovi s novým krámem. Je večer a stále není doma. Čekám alespoň na tchýni, abych mohla skočit se psem. Ta říkala, že v 8 tady bude, ale známe babičku... Čas není její silná stránka :-).


8 komentářů:

  1. Krasne fotecky koniku a kopretinkova Kikca je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeeeda, to jsou nádherné fotky, ti černí koníci jsou překrásní........ a Kikča v kopretinách je také nádherná ;o)

    A to světlo v kopretinách u mě na blogu byla jen náhoda, sice na fotce je nebe zatažené, ale z leva mi tam svítilo sluníčko ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotky- koně jsou jak ze šachovnice :-)
    a ty kopretiny... nááádhera! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný fotky! Koně jsou nádherný! To se máte, že je má váš děda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný koně, to jsou frísové? Závidim ;)
    A ta první kopretina a Kiki v kopretinách jsou super!

    OdpovědětVymazat
  6. NEvim co vypichovat driv! Nadhera vsechno! :D

    OdpovědětVymazat