středa 6. května 2009

Den 75.

Středa
Dnešní den jsem nějaká bez nálady. Bolí mě rameno, a tak jsem z toho mrzutá. Nedivím se psovi, že tak "mručí". Tu už také bolí kde co. Stáří se na ní projevuje den ode dne víc a víc :-(. Také pajdá, ale na levou přední (mě bolí práva přední)...

Venku ošklivo, Kristýnka má stále teplotu a dásničky napuchlé. Zub nikde :-(. Teta Lucka nám půjčila jantarové korálky. Viktorovi na zoubky pomáhají, tak třeba Kristýnce také uleví od bolesti. Luci, díky :-).

Kája byla ve školce, a pak se doma nudila. Těšila se, že si zase půjde hrát k Natálce, až z toho usnula. Probudila se zadečkem napřed a bulela, že chtěla jít k Natálce...

Teď se holky koupou s tatínkem. Tak mám klid, nic nemusím... Už se těším do hajan.
Fotečky nouzové. Focené ráno na balkoně.

4 komentáře:

  1. myslím, že nouzově ty fotečky rozhodně nevypadají!!! Holčičkám přejeme usměvavější zítřek!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Prej nouzovky!

    A Kikce prejeme, at uz zoubek vyleze a ma klid a tim i ty. A tobe taky foukame na bebicko ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať je brzo líp!
    A fotečky jsou moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  4. Ať je Ti brzy lépe a makro máš nádherné ;o)

    OdpovědětVymazat