pátek 22. května 2009

Den 91.

Pátek
Pro všechny zvědavce dávám aktuální foto mé hlavy :-D. Poprosila jsem tetu Páju, aby mě blejskla. Výraz mám tak trošku výhružný... Megan se chystala vkročit do záběru :-D.



Žádná velká změna. Barva stále moje vlastní (ještě že nemám v genech šediny). Lukáše jsem poprosila, by mi udělal účes snadný na údržbu a hlavně aby mi mohla dorůst ofina a délka byla zachována... Odcházela jsem spokojená. Není nic horšího než přijít od kadeřníka a muset si přefoukat hlavu :-D.


Zpět k dnešku. Dopoledne jsem byla s oběma holkama v MUMu. Pátky ve školičce mi zůstanou. Jsem ráda, neboť páteční hlídání je nejpohodovější z celého týdne. A dokonce mně a Hance dnes jedna maminka udělila velkou pochvalu. Jako že jsme její dvě oblíbené "pani učitelky". No, byly jsme obě rády, až jsme skoro zčervenaly :-). Moc nás to potěšilo. Koho by ne, že?



No a ve 14:30 měla dorazit teta Pája, aby pohlídala holky a já mohla v klidu jet k Lukášovi. A jak to většinou bývá - když se objednám ke kadeřníkovi, ten den leje jako z konve! A když Pája vyrazila směr Počernice, obloha zčernala a začal neuvěřitelný slejvák. Pak mi ještě volala a ptala se, zda nám tu jezdí vlak... Chytla ještě šraňky :-D. Tak jsem byla s holkama připravená dole ve vchodě, děti a klíče jsem jí předala mezi dveřma a vylítla na autobus. Voda tekla proudem. Kalhoty jsem měla raději vyhrnuté a vypadala jsem jak... Raději jsem poslala sms, že dorazím se zpožděním. Vlezla jsem se do akademické čtvrthodinky :-D. Stříhání pak bylo otázkou 10ti minut a dalších 5 minut foukání a mohla jsem jít domů...



To vám je pak tak krásný pocit... Připadala jsem si chvíli hrozně kásná :-D. Měla jsem pocit, že se určitě každému líbím a na všechny jsem se usmívala... Jo, bylo to božský! Jak málo mi stačí ke štěstí...




Zde foto pro tetu Katku - já a moje venčící parta...







Toto foto stojí rozkliknout! :-D


"Holub sebevrah"

A abych toho fakt dnes neměla málo, pozvala si Kája na návštěvu Natálku a holky si přály bramborové placky. Naštěstí dorazila babička Vierka, a tak je udělala ona.






A na balkoně už máme takhle krásně zralé jahůdky!!!


Holky je zítra otrhají...


PS: Jednu hodně nepříjemnou věc jsem zapomněla napsat! Odpoledne mi od mámy přišla sms, že ségru přepadl na krámě chlap s pistolí... Když jsem si to přečetla, bylo mi z toho špatně. Večer jsem se ségrou mluvila. Chudák trávila celý den ve společnosti policie :-(. Velké štěstí, že se jí nic nestalo a čert vem peníze :-(. Vybral, hajzl, celou kasu...



6 komentářů:

  1. No teedddaaaaa,... tobe to slusi!!! Takze ted odlozis ksiltovku? ;-)

    Diky za foto vencici party, ale neni tam Benjie:-) Takze prosim o jeste jednu v plne sestave ;-)))

    A holub se toho opravdu neboji ;-) Dobra fotka.

    Jooo a jahudky,..ty si zajdes na balkon a mas je, ... ja musim na pole :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kadeřník si zaslouží pochvalu!účes ti moc sluší!
    ...no a co se týče přepadení- to je děs. Tak snad se z toho vzpamatuje, chudák holka...

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto skvělé portrétky a moc Ti to sluší!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to sluší seš kočka, měla by ses fotit častěji.

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se k holkám: moc ti to sluší! Jsi kočka, navíc sympatická. Hezký fotky!

    OdpovědětVymazat