čtvrtek 14. května 2009

Den 83.

Čtvrtek, výlet do ZOO...

Dnes ráno jsme byly ve školce už v 7:15. Kája měla vyloženě špatné ráno. Čekala jsem jinou reakci... Jako že se bude hrozně na výlet do ZOO těšit. Místo toho říkala, že bude doma, že jí bolí bříško a že jí neslouží nožičky... Vypadalo to tak přesvědčivě, že jsem jí dokonce změřila teplotu, kterou samozřejmě neměla. Abych jí ráno trošku zpříjemnila, souhlasila jsem, že si tu teplákovou soupravu, co jsem večer připravila, nemusí vzít. Chtěla džíny a její oblíbenou mikinu...

Když vstoupila do třídy a nahrnuly se k ní její kamarádky, bylo rázem po špatné náladě. Začala dělat ty své "blbinky", a tak jsem se uklidnila i já :-). Blejskla jsem tu jejich vysmátou partičku.

Pak jsem šla čekat ven, až pojedou...

Těch nervozních maminek, co tam bylo :-). Já byla tak nějak v klidu. Měla jsem hroznou radost, že Kája poprvé jede se školkou na výlet a že si to přádně užije...



Tahle fotka je pro mne srdcovka...

Domů se vrátila nadšená :-). Sice mi toho moc neřekla, ale spokojená byla. Jediné, co mi s vážnou tváří řekla, bylo, že chtěli vidět tučňáky a žádní tam nebyli! A pani učitelky jim koupily malé slony na památku... Tak jsem Káje řekla, že se má, že má krásného slona na památku a ona že ne, že ho má na hraní :-).

Tchilli a Hopsi už spolu bydlí v jedné kleci :-). Je zajímavé, jak je každý myšák úplně jiný. Hopsi je třetí, kterého jsem domů přinesla a musím říct, že zatím to je to největší čuně, co jsme měli :-D. Rozhazuje zrní z misky a klidně se válí ve svých bobečkách... No, budu doufat, že si vezme příklad z Tchilliho nebo z toho vyroste! Jinak je to prostě mimi, co blbne a dělá srandu...
Odpoledne přišel Honza a vyčistil nám koberce a sedačku. V neděli přijde návštěva, tak ať je to tu na chvíli čisté. Teď jsou na sedačkách nevzhledná prostěradla... Holt Meguša je bábuša a nemůžu po ní na stará kolena chtít, aby spala na zemi, když celé roky měla vlastní starou sedačku pro sebe. Navíc pro její kosti a klouby je to úleva, nemuset se zvedat ze země :-).




Žádné komentáře:

Okomentovat