pátek 25. prosince 2009

Den 308.

Pátek

Ráno jsme se s holkama probíraly dárky od Ježíška. Některé byly ještě v originálním obalu, tak jsem se tu s tím prala a mrmlala si něco o tom, kdo to tak důkladně přichytil... A v tom vypadlo z Káji: "Jo, Ježíšek je malej, ale šikovnej! To by mu fakt šlo!" :-DDD

Na oběd jsme jeli za našima do Písnice. Byla výborná krůta s nádivkou. Taťka mi neustále doléval víno a sestřička Lucinka vyžadovala ochutnání výborného cukroví... Do toho jsem to prokládala kávičkou a chlebíčky a pak jsem funěla jako lokomotiva a měla pocit, že ještě něco do sebe nasoukám, tak prasknu! Byla to příjemná návštěva.




Když jsme přijeli domů, několikrát jsem musela dětem opakovat, aby si šly uklidit ty své dárečky do pokojíčku. Nic, asi ohluchly. Tak jsem řekla, že jestli okamžitě nepůjdou a neuklidí si to, tak řeknu Ježiškovi, aby si to všechno odnesl zpátky! Následovala pohotová odpověď Káji: "Jak bysme mu je asi vrátily??? Vždyť chodí 1x za rok!" Tak jsem jí rychle vysvětlila, že je dám na balkón a že se tu pro ně rád staví... Tak to pak byla rychlost. :-)

Dnes jsem se těšila, jak budu fotit, ale bylo tak hrozné světlo :-(. Tak jsem teď vzala alespoň Káju do ložnice k lampičce. Slabé světlo a ISO 1000 udělalo takovou fotku. Foceno bez blesku. Ale než já se s tím naučím, to bude doba... Tak omluvte dočasně zhoršenou kvalitu fotek :-))).


Když jsem teď přišla s Megčou z venku, koukala Kája s Alešem na zprávy. Otočila se na mne a vážně říká: "Mami, ten foťák Ježíškovi vrátíme!" Ptám se, proč? A ona: "Vždyť s ním vůbec neumíš fotit!" Já myslela, že padnu. Koukla jsem se výhružně na Aleše, zda to nemá od něj, ale okamžitě se bránil, že on v tom nejede, že to je čistě Káji výplod :-))). Já si tu s nima ale užiju srandy...

4 komentáře:

  1. Jůůů, gratuluju k novému foťáčku !!!!!

    Krásný zbytek svátečních dní !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Chachááá, chytrá dcerunka! Ty se vážně doma nenudíš, co?

    A taky gratuluju k novému foťáčku!

    OdpovědětVymazat
  3. No..pohotovost avtipnost odpovědí se cení..a já bych nevracela..myslím zištně i na sebe:-) příští kalendář bych už mohla mít z krásných fotek:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jen počkej, ty budeš před mým foťákem ještě zdrhat! :-D

    OdpovědětVymazat