pátek 18. prosince 2009

Den 301.

Pátek

Dnes jsem vykouzlila pár fotek u nás na balkóně. I ledové jahody se tam dají najít :-). Raději bych si dala ledové hrozny :-). Došlo mi, že jsem hrozná ostuda, nezazimovala jsem muškáty ani ostatní kytí. Přežije holt jen to odolné. Mě se o balkónové kytí normálně stará babička, ale letos nějak nemá čas a jezdí k nám akorát večer za tmy... :-(. Už aby byly svátky a ona si mohla odpočinout.




S Kájou jsem byla ráno na sedimentaci. Je statečná. Sice mě prosila, ať řeknu pani doktorce, že nechce injekci, ale když jsem jí vysvětlila, že to prostě nejde, tak šla svorně do ordinace. Držela, potichounku řekla au a celou dobu to pozorovala (já bych asi omdlela, kdybych se na to měla ještě koukat!!!). Dostala obrázky za statečnost a v lékárně jsme za odměnu koupily kukuřičné křupky (to je od mimi její nejoblíbenější jídlo :-)). Sedimentaci má zvýšenou, uzliny už nejsou tak velké. Má dobrat atb a nechodit do kolektivu. Na procházky může. Asi to byla silná angína. Mám si v pondělí zavolat na výsledky krevního obrazu...

Dnes jsem pozvala Irču s Natálkou. Irča je po operaci kolene, a tak už je Naty dost dlouho doma (do školky ani na gymnastiku nechodí). Kája ji už také dlouho neviděla, tak se na ni moc těšila. V 10 hodin jim volám, zda se jim to nehodí a Irča už se rovnou do telefonu smála, že jim to asi nebudu věřit!!! Ano, Natálka se zrovna vrátila od pani doktorky s nemocnýma hlasivkama... Tak byly obě holky zklamané a Irča na pokraji zhroucení :-).

Tak alespoň Vendy k nám dnes přijede a pohraje si s holkama. Taková milá náplast za Natálku :-). Mám tu pro ni hotovou její fotku (velký rozměr), co jsem v listopadu fotila. Bude ji mít pro dědečka k Vánocům. A u té příležitosti jsem jí nechala udělat další dvě fotky pro ni (jako překvápko).

Odpoledne stálo za to. Vendy přijela už ve 12 hodin, pohlídala mi holky a já šla vyvenčit Meganku. Pak jsme udělaly další várku kokosek a Vendy si přála mne namalovat. Nechala jsem se :-). Dokonce mě i úžasně učelala a završila to masáží zad! Ta holka má talent :-). Jsem se jí ptala, co chce jednou dělat, tak prý kadeřnici nebo kosmetičku. Také by ráda návrhářku nebo architektku... No, holka je to šikovná. Teď jí bylo 12 let a rozhodně bych neřekla, že je o půl roku starší než moje neteř...

Za odměnu jsem Vendy nabalila domů cukroví a mělo takový úspěch, že mě její maminka poprosila o recepty. To potěší :-). Zvláště, když je to poprvé, co jsem se dala do pečení. Ty loňské roky to byla spíš ostuda než pečení. A jeden rok (když jsem byla těhu s Kiki) mě zásobovala teta Katka (to nemělo chybu)!!!





Když odjela Vendy domů, přišla si pro Káju sousedka a já mastila na chvíli do MUMu pro kasu a keramické drobnosti k Vánocům... Jen ta chodidla holek při vypalování praskla :-(.

2 komentáře:

  1. Jůůů, ty jahody vypadají božsky MŇAM !

    OdpovědětVymazat
  2. No hlavně že na rfarmě ti to nechcípe:-) fotky nádherný..a koli je té vendy, už jsem se ptala..vím, že nějak málo, ale vůbec na to nevypadá...

    OdpovědětVymazat