neděle 19. dubna 2009

Den 58.

Neděle - bez tatínka, bez babičky...
Dnes ráno šel zase taťka do práce. Já s holkama upekla moji oblíbenou americkou buchtu. Kája asistovala, Kiki si hrála... Když se vyspinkala, daly jsme oběd a šly směrem k babičce přes celé Počernice. Kája chtěla své odrážecí kolo. Moje nervy! Ona "jede" nebo by se dalo říct "nejede" a kochá se... Benjie není zvyklý chodit vedle kočáru a Kristýna vyhazuje z kočáru co může... Asi se nemusím zase moc rozepisovat :-).
Byla jsem ráda, když jsem za sebou zabouchla dveře od babičky bytu!!! A v duchu si nadávala, že já blbá se vždy nabídnu, aby byl Benjie u nás a ne celý den doma sám :-D. Ona dnes babička totiž balila ryby...

Kiki na hřišti...
Chvíli jsme se plácaly na zahrádce. Kája zase vymýšlela, kdo by k nám mohl jít nebo ke komu bychom mohly jít my... Haislovi pracovali na zahrádce a Lucinka spala v kočárku (bydlí ob zahrádku), Emma nebyla doma a Vendy šla na nějaký muzikál... Nikdo další v okolí nebyl. Tak jsme šly na hřiště, které je za barákem.

Kája na stromě...

Cestou zpátky jsme zavolaly na Haislíny, zda by si nedali buchtu a na chvilku se vetřeli. Hlídala jsem jim chvilinku Lucinku, aby mohla Evča probrat jahody... Lůca je totiž dost zaměstnává (už od miminka) :-).


Pak se nám ozvala i teta Lucka, že už jsou doma a že by si Emma moc přála jít za Kájou. A tak si holky pohrály.



K večeru jsme vzaly psy a šly je vyvenčit. Holky našly tuto berušku, tak jsem jim ji vyfotila. Pak si pro nás přijel taťka a současně se vrátila i babička z práce...

Ani nevím, jak zákaznické dny dopadly. Taťka toho moc nenamluvil. Byl unavený a ne zrovna v dobré náladě. A tak jsem se ani neptala. Až bude chtít, poví mi to sám... Hned usnul na sedačce, a tak jsem mu přinesla peřinu a poslouchám, jak spokojeně "zařezává".






3 komentáře: