neděle 14. února 2010

Den 359.

Valentýnská neděle

Je krásné se moci probudit sám od sebe. Uvědomit si, že venku svítí sluníčko a že už se mi nechce spát... :-) Ještě krásnější je, když se nám chce oběma vstát najednou a já nemusím nikoho budit a prudit...

Skočila jsem s Meguškou ven a jeli jsme nakoupit zásoby jídla. A že toho bylo! Došlo vážně vše, co mohlo :-).

Babička nám pak před obědem přivezla holčičky a po obědě jsme si dali všichni valentýnský zmrzlinový pohár s malinami! Mňam!

Aleš šel dát Kristýnku spát a já šla s babičkou, Kájou a hafíkama na procházku. Doufám, že Káje udělá ten čerstvý vzduch a sluníčko dobře. Sice měla zase 37, ale nevypadá, že by jí něco trápilo...





7 komentářů:

  1. Krásné fotky :)
    září z nich pohoda..

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jak malované, tiše závidím tvým schopnostem, fakt super!

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky krásné a pro tyhle zarostlé domy ´mám slabost je to nádhera :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Dům zarostlý "zelenou" mi zvedl náladu. Já vím, že už jsem trapná, ale tu bílou už fakt nesnáším. Já chci jaro.
    Fotit umíš nádherně, ale to ty víš.
    Přeju ať už jsou holky brzy úplně v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný fotky!
    A ten první odstavec...jááá chci takýýýý!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jako vždy..hodné autora..a holčičky, bu´dte zdravé..jinak s mami to kafe nedáme!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Nu, podle těch krásných fotek bych vůbec neřekla, že žijeme v jedné zemi,potažmo v jednom městě. Na Letnou sluníčko nezabloudilo až pěkně dlouho a zelená jsem tam jenom já, a to vzteky na tu špinavě bílou, která tam vládne.
    Jinak pěkná valentýnská neděle, pohár s malinami určitě neměl chybu:-)

    OdpovědětVymazat