čtvrtek 4. února 2010

Den 349.

Čtvrtek

Měla jsem na dnešek v plánu plno příjemných věcí a návštěv... Místo toho jsem zůstala opět s holkama zavřená doma :-(. A to je tak vždycky. Když se na něco fakt těším, tak to nevyjde! A že mi to včera bliklo v hlavě... Jen jsem si říkala: "Ať tě ani nenapadne, na to jen pomyslet!!!" A ono jo! Ráno za mnou přišla v 6:30 ukňouraná Kája, že jí nějak není dobře a zda jí nedám napít... Bylo mi hned jasné, že to nebude jen tak. :-( JJ, zvýšená teplota, lesklé oči... Takže opět poslat sms do školky a čekat, co z toho bude.

Dopoledne jsem měla jít k Míše na kávičku a odpoledne jet na návštěvu k Andy. Měla jsem tu vše přichystané... A tak jsem alespoň využila toho, že Aleš přijel brzy domů. Sedla jsem do auta a jela k Andy předat lístky, knížku a šatičky na ples. Snad si Šárče nějaké vybere :-). Však my si to vynahradíme!!!

Jen se mi zdálo srandovní, že od sebe bydlíme takový kousíček a přitom MHD to trvá tak dlouho... A také z fotek jsem měla krapet zkreslené představy, jak to tam u nich vypadá :-). Z fotek to vypalalo vše tak velké... Představovala jsem si nějaký pořádný věžák a on je to panelák zrovna tak velký jako ten náš :-))). Tak jsem holky viděla alespoň chviličku. Šárče se zrovna probudilo... A pohladila jsem si alespoň toho jejich kočkopsa :-). Holky, nebojte, však my si to vynahradíme příště!!!



A když jsem se vrátila domů, uculoval se tu Aleš a bylo tu podezřelé ticho... Hned mi bylo vše jasné!!! Kikča mu usnula! Prý se sama sbalila a šla si lehnout... JJ, když se to stane mě, tak jsem neschopná matka... Nemá smysl to komentovat.

A teď jdu na "tytvoje brambory"! Jsem zvědavá, jak si pochutnáme...

PS: Aranelko, děkuji za čokoládičky (tuším, že jsou pro holčičky)... Lístečky máš v kaslíku :-). Jsem si myslela, že mě chce někdo asi uplatit, než mi došlo, že to bude od Karásků :-))).

6 komentářů:

  1. Vždycky, když se na něco těším, tak to nevyjde:-( smutný fakt. A MHD je daleko všude,alespoň mně se to zdá. Tak dobrou chuť a ať je malá rychle zdravá:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, chudák Kája. Ta nemá snad ani chvilku pokoj :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, takže to k vám zítra nepůjdeme :-(.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Gábi, bydlíme od sebe takový kousek, že ani nepotřebujeme MHD (leda, že bych z Libošovické jela na Chvaly, tam přestoupila a jela na Vojickou a pak k tobě "o))no někdy je to dálka alespoň v poslední době, já se fakt strašně omlouvám za to opožděné dodání peněz za lístky na ples.

    OdpovědětVymazat
  5. Nic se neomlouvej :-), hlavně že jdete na ples!!! Mám radost... Lístky už jsou vyprodány (1 jediný nám zůstal), tak mám radost...

    OdpovědětVymazat
  6. No já to skoro obrečela...ale snad to fakt vyjde jindy..šatičky ozkoušíme..perníček už míša zkouší:-)

    panelák je prostě panelák..co bys čekala:-)

    OdpovědětVymazat