pondělí 8. února 2010

Den 353.

Pondělí

Jsem s holkama doma. Začíná to být náročné. Docela se řežou. Nebo spíš Kikča buší do Káji a ta kvičí... Občas se přistihnu, že "vypínám" a jejich věčné šarvátky už nevnímám. A když už to přesáhne určitou mez, tak bouchnu.

Dnes jsem bouchla i kvůli úklidu. 5x jsem Káje řekla, ať uklidí ten neuvěřitelný nepořádek v obýváku. Nic. A tak to letělo všechno do koše... Tak snad si to už bude pamatovat. Za chvíli by se jí totiž mohlo stát, že už si tu nebude mít s čím hrát... Jsem matka saďour, ale někdy to prostě u nás jinak nejde.

Jinak stále řeším ples. Dnes jsem s Míšou probírala její moderování... Pak jsem připravovala fotky na výstavu o historii MUMu a ještě běžela nafotit výtvarku a pilates...

Aleš přijel na minutu přesně, dala jsem mu holky a hnala na gymnastiku. Tentokrát s námi jela i Radka s Eliškou...


4 komentáře:

  1. A co bylo v tom koši saďoure ? :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Modelína Play-Doh. Budiž mi útěchou, že už byla krapet jetá...

    OdpovědětVymazat
  3. Vybavuje se mi historka, jak mi jako malé máma vyhodila do koše razítka, neb jsem razítkovací barvou zapatlala lino. Dodnes z toho mám trauma, z mých vyhozených razítek..., ale teď to díky tobě vidím i z té druhé strany pohledu a mámě tímto odpouštím! :)))
    PS: samozřejmě je rozdíl mezi jetou modelínou a krásnými razítky... to je teprvá sadismus...:)

    OdpovědětVymazat
  4. No já mám problém, že mi je líto hodnot..zrovan jsem jednu play-doh u katky objednala aza ty prachy to pak vyhodit....:-)

    OdpovědětVymazat